Ofis taşımacılığı hizmeti kurumsal taşıma bünyesinde sunulan bir hizmet türümüzdür. Kamuya özele ait birçok işletmenin ofis ve bürolarının taşınmasında tercih edilen taşıma türdür. Taşıma sözleşmeli ve sigortalı şekilde yapılmaktadır. Sigortalar taşınma sırasında oluşacak hasarların garantisi niteliğindedir. Nakliye firmalarının bu konuda ödemelere yer vermesi söz konusudur. Sonuç olarak da mağdur olmamanız ve ekstra ödemelere yer vermemeniz sağlanacaktır.

ofis taşımacılığı
ofis taşımacılığı

İstanbul Ofis Taşımacılığı; Ofislerin Taşınmasında Expertler

Expertler gerekli incelemeleri yaparak planlamaları sunmakla yükümlüdür. Bu planlamaların ise zamandan ve yerden tasarruf etmek adına faydalı olduğunu bilmelisiniz. Şöyle ki ofislerde birkaç masa, dolap, evrak ya da aksesuar detayları bulunuyor. Tüm bu detayların belirlenmesi halinde yerleştirmelerin yapılması gerekiyor.

Bu belirlemelerin de ofis taşımacılığı adına hizmet veren firmaların expertleri tarafından yapılıyor. Planlamalar dahilinde taşınma aşamalarına geçiliyor. Arkasında da yerleştirmeler yapılacaktır. Burada montajlar ve belge yerleştirmelerinin dahi önemli olduğu biliniyor.

ambalajlama
ambalajlama

Ofis Büro Taşımacılığı Ofis Taşımalarında Kullanılan Malzemeler

Kolilerin başta olduğunu söylemek gerekiyor. Özel sargı kağıtlarının da paketlemeler adına faydalı olması söz konusudur. Yumuşak kumaşlardan dahi mobilyaların çevreleri sarılıyor. Boyalarına zarar gelmemesi ya da parçalanmamaları adına bu önlemler alınıyor. Ofis büro taşımacılığı sırasında özel matkaplarla da işe bağlanılıyor. Parçalama ve montaj aşamalarında çeşitli malzemelerden faydalanılması sağlanıyor.

Sonuç olarak da ise oda oda yerleştirme aşamaları tamamlanıyor. Expertlerin planlamalarına göre yapılan bu yerleştirmeler sonucunda işlem sona eriyor. Tüm bu aşamalara göre de sonrasında ödemelerin temin edilmesi gerekecektir.